پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله قرهی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه القائم المنتظر(عج) تهران با بیان این مطلب که امروز تبلیغات ما ضعیف است، گفت: استفاده از فضای هنری و سینمایی برای موضوع جمعیت از ضروریاتی است که باید به آن توجه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله قرهی امروز دومین نشست شورای راهبردی جمعیت که از سوی بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل فرمودند: «سلاح تبلیغات برنده تر از سلاح جنگ است»؛ پس باید مبلغینی را تربیت نماییم که خود در این زمینه عامل بوده و مبلغ مناسبی باشند.

وی ابراز داشت: فشار به دولت یکی از کارهایی است که باید انجام گیرد؛ چراکه رهبر انقلاب سال های گذشته بر این موضوع تأکید کرده و باید عملیاتی گردد.

مدیر حوزه علمیه القائم المنتظر(عج تهران با بیان این مطلب که امروز تبلیغات ما ضعیف است، تصریح کرد: استفاده از فضای هنری و سینمایی برای موضوع جمعیت از ضروریاتی است که باید به آن توجه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قرهی بیان داشت: رهبر معظم  انقلاب فرمودند، ما ضعف معرفت به موضوعات داریم و باید در این مبحث کار کنیم؛ چراکه بدون اطلاع درست از موضوع، نمی توان به نتیجه درستی رسید

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha