شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام موسایی هرمزگان

حوزه/ نائب رئیس جامعه علما و فضلای استان هرمزگان گفت: نام آیت الله هاشمی رفسنجانی با انقلاب اسلامی عجین شده و در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود.

حجت الاسلام حسن موسایی در گفتگو با خبرنگار حوزه از بندرعباس با یار دیرین امام(ره) و همسنگر رهبری، بیان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی خدمات فراوانی انجام داد و زندان‌ها، شکنجه‌ها و رنج‌ها ی بسیاری را متحمل شد و پس از رحلت امام(ره)، از جانشین بر حق ایشان صمیمانه حمایت کرد و همیشه همراه و همدل رهبری بود.

نائب رئیس جامعه علما و فضلای استان هرمزگان ادامه داد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از مصادیق بارز فقهای عالم و مبارز بود و با رحلت ایشان، خطر نفوذ به نظام اسلامی بیشتر می شود، زیرا ایشان یکی از تکیه گاه ها و ستون های محکم نظام اسلامی بود.

وی با اشاره به مراسم تشییع و تدفین آیت الله هاشمی رفسنجانی، ابراز داشت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و تدفین یار دیرین و همسنگر رهبری به خوبی نشانگر علاقه وافر ملت ایران به انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام موسایی خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ گاه آیت الله هاشمی رفسنجانی را که نامش با انقلاب اسلامی عجین شده را فراموش نخواهند کرد و همیشه قدردان و ادامه دهنده راهش خواهند بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha