جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسجد ملا اسماعیل یزد

حوزه/ فرمانده سازمان بسیج محلات کشور در پایان از برگزاری نخستین جشنواره برترین های مساجد در ششم بهمن ماه سال جاری در تهران خبر داد و گفت: در این همایش از ۱۸۶ نفر از برگزیدگان کانون مساجد تجلیل به عمل خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار بهشتی امروز در دیدار اعضای ستاد مرکزی و نخستین جشنواره برترین های مساجد کشور با آیت الله حسینی بوشهری که در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، بسیج مساجد را بخش اعظم و از ارکان مهم در بسیج دانست و گفت: 40 هزار پایگاه بسیج محلات در کشور وجود دارد که در سال جاری 22 هزار پایگاه در برگزاری ترویج مبانی دینی فعالیت داشته اند.

وی اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است که اشخاصی که در انقلاب و جنگ نقش داشته اند از همین مساجد برخاسته و به همین دلیل تقویت کانون بسیج مساجد از ضروریات است.

فرمانده سازمان بسیج محلات ابراز داشت: از بین بردن مشکلات و شناسایی و تقویت مساجد برتر از مسائلی است که باید به آن پرداخته شود.

سردار بهشتی خلأ راهبری مساجد را یکی از مشکلات آن دانست و گفت: برای تقویت مسائل راهبری مساجد، نیازمند همفکری با سایر ارگان ها و نهادهای فرهنگی کشور هستیم.

وی بابیان اینکه ائمه جماعت مساجد می توانند نقش مؤثری در گسترش فرهنگ دینی و ارزشی جامعه داشته باشند، ابراز داشت: لازم است با برنامه ریزی بهتر و همفکری در امر تقویت مساجد و ائمه جماعت، برنامه ای طراحی کرد تا جوانان بیشتری به سمت مساجد جذب شوند.

فرمانده سازمان بسیج محلات کشور در پایان از برگزاری نخستین جشنواره برترین های مساجد در ششم بهمن ماه سال جاری در تهران خبر داد و گفت: در این همایش از 186 نفر از برگزیدگان کانون مساجد تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha