شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طلاب

حوزه/ مسئول بسیج طلاب کشور با بیان اینکه صد در صد از ورودی های حوزه، عضو بسیج هستند، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار روحانی در بخش سازندگی در حال فعالیت می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمدی در دیدار اعضای ستاد مرکزی و نخستین  جشنواره برترین های مساجد کشور با آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه همه ورودی های حوزه، عضو بسیج هستند، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 15 هزار روحانی در بخش سازندگی در حال فعالیت می باشند.

مسئول بسیج طلاب کشور با بیان اینکه امسال 4 هزار و 500 مبلغ به راهیان نور اعزام شده اند، ادامه داد: اما این تعداد برای پاسخگویی به نیازها و مسائل دینی کافی نیست و نیازمند فعالیت بیشتر طلاب و روحانیون در این عرصه می باشیم.

وی با بیان این مطلب که امروز 40 درصد از مساجد ما خالی از روحانی است، ابراز داشت: امروز متأسفانه عمده فعالیت ائمه جماعت مساجد، صرف فعالیت های اداری این مکان مقدس است و باید کاری کرد تا این عزیزان به سمت رونق، تقویت و ترویج مباحث اخلاقی و دینی به پیش بروند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در پایان خاطرنشان ساخت: باید بیشترین استفاده را از ظرفیت حوزه و مبلغان برای اعتلای دین و ارزش های دینی کرد که این امر نیازمند حمایت و برنامه ریزی دقیق می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha