سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مراسم تودیع و معارفه مدیر موسسه موضوع شناسی احکام فقهی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی به عنوان مدیر جدید موسسه موضوع شناسی احکام فقهی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مراسم تودیع و معارفه مدیر موسسه موضوع شناسی احکام فقهی بعد ازظهر امروز در این موسسه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده مدیر سابق موسسه موضوع شناسی احکام فقهی گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که از عقبه های فکری حوزه در این موسسه استفاده شود که در اینجا باید از افراد محقق و با سابقه حوزه بهره برد؛ کارهایی که در آینده انجام می شود باید به سرعت ارایه شود.

وی افزود: عنایتی که مراجع عظام و اساتید معظم حوزه به این کار دارند ما را ملزوم می کند که از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و این فرصت خوب به تهدید منجر نشود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین المسلمین میرمحمدی مدیر جدید این مرکز در سخنانی گفت: این مجموعه دستیار پژوهشی مراجع عظام تقلید است که به این دستیاری می بالیم و افتخارمی کنیم که دستیارپژوهشی افرادی باشیم که به عنوان نایبان عام امام زمان(عج) مشغول به خدمت هستند.

مدیر موسسه موضوع شناسی احکام فقهی بیان کرد: بحث موضوع شناسی و دست یافتن به اصول و مبانی موضوع شناسی و روش شناختی موضوع شناسی کار بسیار مشکلی است که نیازمند عده ای از علمای و فقهای جامع نگر اجتهاد گرا است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام بیات معاون موسسه موضوع شناسی احکام فقهی گفت: حجت الاسلام و المسلمین فلاح زاده هیچگاه این مجموعه راترک نخواهد کرد و تنها از سمت مدیریت این موسسه کنار رفته است.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده همچنان در سمت ریاست هیئت امنا و مدیریت گروه پژوهش های بنیادی این موسسه فعال خواهد بود.

گفتنی است در این مراسم حکم مدیریت جدید این موسسه به حجت الاسلام میرمحمدی ابلاغ و تقدیم شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha