جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرّم آباد گفت:برنامه های دهه فجر بصورت مردمی و با محوریت تمرکز اجرای برنامه در مساجد برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی پیش از ظهر امروز در نشست کمیته های برنامه ریزی دهه فجر که در  دفتر نماینده ولی فقیه در استان  برگزار شد، با قدرانی از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) گفت:مردم بابصیرت انقلاب اسلامی با حضور گسترده خود در مراسم یار دیرین امام و رهبری به دشمنان ثابت کردند که لحظه ای از اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی فاصله نخواهند گرفت و هرگز از روحانیت جدا نخواهند شد.

امام جمعه خرم آباد مساجد بعنوان پایگاههای مردمی نقش چشمگیری در اجرا و شکل گیری برنامه های انقلابی داشته اند و همیشه در طول انقلاب و پس از آن مرکز نشر و گسترش معارف دینی و اهداف و آرمانهای انقلاب بوده اند.

وی با اشاره به اینکه ایام اللّه دهه فجر فرصتی بی بدلیل برای بیان دستاوردها و آرمانهای انقلاب به نسل جوان جامعه است افزود:در این برنامه ها باید برای حضور پرشور و گسترده مردمی برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرّم آباد توجه و تمرکز بر محتوای اجرای برنامه های دهه فجر را نیز از مهمترین اهداف برنامه های این دهه برشمرد و افزود:برنامه های دهه فجر باید منجر به بصیرت افزایی دینی و انقلابی در بین آحاد جامعه گردد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان با اشاره به گستردگی فضاهای اطلاع رسانی در عصر حاضر گفت:امروز فضای مجازی و تلاش دشمنان برای کمرنگ کزدن بصیرت انقلابی در بین افراد جامعه بعنوان یک خطر محسوب می شود که باید با بهره گیری از ظرفیتها و فرصتها این فضا پیام های انقلابی بصورت منسجم و هدفمند در این فضاها اطلاع وسانی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha