جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجلیل از معاونین پژوهش برتر

حوزه /حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: استواری علمی امروز حوزه های علمیه وابسته به پژوهش های دیروز علمای طراز اول است که از خود به یادگار گذاشته اند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی، امام جمعه آران و بیدگل، در گردهمایی معاونین پژوهشی مدارس علمیه منطقه کاشان، به اهمیت نقش پژوهش در روند پیشرفت حوزه های علمیه و جامعه روحانیت اشاره کرد و استواری علمی امروز حوزه های علمیه را وابسته به پژوهش های دیروز علمای طراز اول که از خود به یادگار گذاشته اند، دانست و تلاش هرچه بیشتر مسئولین حوزه ها و معاونین پژوهش را برای رسیدن به نقطه اعتلای حوزه خصوصا در منطقه کاشان را درخواست کرد.

وی درخصوص ضرورت احیای پژوهش و توجه به مواریث حوزه که همان آثار مکتوب می باشد، تاکید کرد و گفت: بازگشت حوزه علمیه منطقه کاشان به تاریخ پرافتخار گذشته ضروری است .

حجت الاسلام اسماعیلی، معاون پژوهش حوزه علمه منطقه کاشان هم در ادامه این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت های پژوهشی مدارس علمیه شهرستان های کاشان، آران وبیدگل، نطنز و نراق از برگزاری 110 جلسه آموزش و پژوهش حوزه کاشان خبر داد .

درادامه این گردهمایی درخصوص نحوه برگزاری جشنواره علامه حلی و همچنین ارزیابی آثار ارائه شده به این جشنواره هماهنگی های لازم به عمل آمد.

بر پایه گزارش، در پایان از معاونین پژوهش برتر مدارس علمیه حوزه کاشان با اهداء لوح تقدیر و تندیس و هدایای نقدی تجلیل به عمل آمد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha