جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهدی عاکف

حوزه/ اخبار رسیده از منابع پزشکی مصر حاکی از این است که وضعیت سلامت "محمد مهدی عاکف" رهبر سابق جماعت اخوان المسلمین مصر، رو به وخامت است. حال وی یک هفته بعد از انتقالش به بیمارستان "قصر العینی" وخیم تر شده است به گونه ای که "عاکف" از بیماری های مختلف مرتبط با کهولت سن رنج می برد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، اخبار رسیده از منابع پزشکی حاکی از این است که وضعیت سلامت "محمد مهدی عاکف" رهبر سابق جماعت اخوان المسلمین مصر، رو به وخامت است. حال وی یک هفته بعد از انتقالش به بیمارستان "قصر العینی"  وخیم تر شده است به گونه ای که "عاکف" از بیماری های مختلف مرتبط با کهولت سن رنج می برد.

 این منابع با اشاره به این که "عاکف" از بسته شدن مجاری صفراوی رنج می برد و اوضاع سلامت وی بسیار بحرانی است، تصریح کرد: "عاکف" در  طول 24 ساعت تحت مراقبت پزشک است و از زمان انتقالش از درمانگاه زندان "طره" به بیمارستان قصر العینی، مراحل درمان را می گذراند.

با وخامت اوضاع "عاکف" شایعاتی مبنی بر درگذشت وی منتشر شده است. به همین خاطر "علیاء" دختر عاکف در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت که این خبر صحت ندارد.

از طرف دیگر خبرهایی مبنی بر اینکه خانواده عاکف قصد دارند، مقامات زیربط را راضی کنند تا رهبر سابق اخوان را تحت درمان تخصصی قرار دهند یا این که وی را به یکی از بیمارستان های تخصصی برای درمان انتقال دهند منتشر شده است؛ به خصوص که عاکف به خاطر کهولت سن درمانش با سختی انجام می گیرد.

دادگاه مصر "مهدی عاکف" را به خاطر حوادث مربوط به مقر جماعت اخوان المسلمین محکوم به زندان ابد کرد که با مخالفت عاکف رو به رو شد.

عاکف رهبری اخوان المسلمین را در سال2004 میلادی و بعد از درگذشت "مأمون الهضیبی" به عهده گرفت و بعد از وی "محمد بدیع" جانشین وی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha