جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه "الفلاح"

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، بمباران مدرسه "الفلاح" در شهرستان "نهم" در یمن از سوی نیروهای موسوم به ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعود را ، محکوم کرد. این بمباران منجر به قربانی شدن شماری از دانش آموزان و کادر آموزشی مدرسه شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین، بمباران مدرسه "الفلاح" در شهرستان "نهم" در یمن از سوی نیروهای موسوم به ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعود را ، محکوم کرد. این بمباران منجر به قربانی شدن شماری از دانش آموزان و کادر آموزشی مدرسه شده است.

این حزب در بیانیه خود تاکید کرد: رژیم آل سعود اقدام به کشتار مردم عادی و بی گناه در خانه ها، مغازه ها و مدارس می کنند و گمان می کند این جنایت های دلخراش، ضامن پیروزی او در جنگ بیرحمانه علیه ملت یمن، خواهد بود.

ائتلاف 14 فوریه از شورای امنیت و انجمن های بین المللی حقوق بشر خواست تا دست از سکوت در مقابل جنایت های جنگی که آل سعود مرتکب می شود، بردارد و رژیم آل سعود را در لیست سازمان های تروریستی قرار دهند. هم چنین در سطوح مختلف برای محاصره این رژیم تکفیری و مهار اقدامات تروریستی آن که صلح و امنیت جهانیان را تهدید می کند، تلاش کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha