جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فارغ التحصیلان مرکز آموزش های تخصصی فقه

حوزه/ با حضور معاون قوه قضائیه و رئیس شوراهای حل اختلاف کشور اولین آیین فارغ التحصیلی دانش پژوهان مرکز آموزش های تخصصی فقه تحت اشراف آیت الله آملی لاریجانی در مجموعه فرهنگی نرجس خاتون جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این آیین که اساتید، قضات جوان و گروه های دوره های آموزشی سطوح اول تا سوم مرکز آموزش های تخصصی فقه به همراه خانواده هایشان حضور داشتندT حجت الاسلام و المسلمین مهدی محقق فر، مدیر این مرکز آموزشی ضمن خیرمقدم گزارش کوتاهی را از وضعیت کنونی این مرکز ارائه کرد.

مرکز آموزش های تخصصی فقه، وابسته به مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) در سال 1391 به منظور تربیت طلاب فاضل در گرایش‌های فقه راه‌اندازی شد و در اولین گام، دوره تخصصی فقه القضاء را طراحی و به اجرا درآورد.

 این مرکز علاوه بر این، جهت استفاده هر چه بهتر از فارغ التحصیلان این دوره، طی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، شرایط جذب فارغ‌التحصیلان داوطلب به خدمت در دستگاه قضا را فراهم کرد.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم فارغ التحصیلان سطوح اول تا سوم ضمن تقدیر و تجلیل ایشان اقدام به گرفتن تصاویر گروهی و فردی با لوح های خود نمودند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha