جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی آذرشب

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهراز برگزاری کارگاه هایی در موضوعات اخلاقی و مشاوره ای در مدارس علمیه استان این حوزه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از بوشهر، حجت الاسلام علی آذرشب، از برگزاری سلسله جلسات و کارگاه هایی در موضوعات اخلاقی و مشاوره ای در مدارس علمیه استان بوشهر خبرداد و اظهارداشت: این جلسات با حضور حجت الاسلام حصاری از اساتید مشاور حوزه علمیه قم به مدت یک هفته در مدارس علمیه استان برگزار و طلاب با حضور در این کلاس ها از مطالب آن بهره بردند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری تعداد 15 برنامه در مدارس علمیه استان خبر داد و افزود: در طی این یک هفته تعداد 15 برنامه با عناوین کارگاه های تکنیک های ترک گناه، مدیریت تحصیلی، جلسات اخلاق ویژه کادر علمی و اداری مدارس، و نشست هایی ویژه خانواده های اساتید و طلاب متاهل و مشاوره های فردی انجام شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه ها و جلسات را آشنایی طلاب با روش ها و مهارت های عملی ترک گناه، افزایش انگیزه تحصیلی طلاب و آموزش مهارت مطالعه موفق و افزایش دانش خانواده های طلاب در زمینه مهارت های زندگی و روابط زوجین دانست و گفت: با توجه به نیازسنجی های انجام شده از مدارس علمیه استان و احصاء نیازهای طلاب در زمینه های مختلف این کارگاه ها برگزار شده است. 

حجت الاسلام آذرشب همچنین از اجرای تست های استعدادیابی تحصیلی ویژه طلاب پایه های پنج و شش مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این تست در آینده نزدیک به منظور راهنمایی طلاب جهت انتخاب رشته تحصیلی  و داشتن سیر مطالعاتی مشخص در مقاطع بالاتر اجرا خواهد شد.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha