سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
زرگرپور استاندار اصفهان

حوزه/زرگرپوربا اشاره به اینکه مانور توهین و اهانت رسانه‌های بیگانه علیه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: این تخریب ها در اثر عظمت شخصیت این بزرگ‌مرد تاریخ ایران بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان در حاشیه مراسم گرامیداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان در بیان ابعاد مختلف شخصیتی آیت الله هاشمی عنوان کرد: ایشان از همه لحاظ چه در مسئله فقهی و چه در ابعاد اجتماعی، اجرایی و حکومت داری، متمایز بود که بررسی هر کدام نظر کارشناسان و متخصصان مربوط به خود را دارا است.

وی با توجه به همکاری با آیت الله هاشمی رفسنجانی در زمان ریاست جمهوری آن مرحوم، گفت: ایران بعد از جنگ نیاز به یک مدیر و مدبر داشت که با زدودن غبار جنگ، با ایده‌های نو کشور را در مسیر درست، متناسب با زمان قرار دهد که آیت الله هاشمی رفسنجانی این مسئولیت را به خوبی به سرانجام رساندند.

استاندار اصفهان افزود: اگر امروز غبار جنگ از شهرها زدوده شده و طرح‌ها و پروژه‌های نوین در شهرهای کشور کلید خورده و سدها، نیروگاه ها و کارخانجات مختلف تاسیس شده، در اثر ایده و نظر این یار دیرین انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه مانور توهین و اهانت رسانه‌های بیگانه  علیه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، در روزهای اخیر در اثر عظمت شخصیت این بزرگ‌مرد بوده است افزود: تمام مخالفت‌ها و توهین‌هایی که دشمنان نظام به آیت الله هاشمی نسبت داده اند، نشان دهنده حقانیت و جایگاه بی‌بدیل ایشان است چراکه بیگانگان این جایگاه را درک کرده است.

زرگرپور ضمن اشاره به این سخن حضرت امام  راحل که هاشمی زنده است تا نهضت زنده است اظهار کرد: ایشان همچنان زنده هستند چراکه ایده‌ها و طرح‌های کاربردی ایشان در کشور جریان دارد

۳۱۳/۳۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha