پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
هجرت

معاون تبلیغ شهرستان اسد آباد با اشاره به اجرای طرح دار الثقلین توسط مبلغین طرح هجرت شهرستان اسدآباد گفت: یکی از برنامه های طرح هجرت اجرای جلسات قرآن در منطقه تبلیغی است.

حجت الاسلام مجتبی کولیوند معاون تبلیغ شهرستان اسد آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان گفت: هر هفته در روستای های اسد آباد بخصوص روستاهای محروم ، اردوهای جهادی تبلیغی برگزار می شود.
وی در ادامه با اشاره اعزام مبلغین به روستا های شهرستان اسد آباد، افزود: بعد از بررسی سطح توان تبلیغی طلاب، با همکاری سپاه پاسداران، از آنها در راستای برگزاری جلسات صالحین در سطح شهر و روستاها استفاده می شود.
معاون تبلیغ شهرستان اسد آباد با اشاره به اجرای طرح دار الثقلین توسط مبلغین طرح هجرت شهرستان، تصریح کرد: یکی از برنامه های طرح هجرت اجرای جلسات قرآن در منطقه تبلیغی مبلغین است.
وی ادامه داد: جلسات قرآن با رده بندی سنی برای کودکان و نوجوانان آموزش روخوانی و مفاهیم قرآن، برای جوانان تجوید و برای افراد بزرگسال و مسن تفسیر قرآن کریم برگزار می شوند.
حجت الاسلام کولیوند از برگزاری جلسات مشاوره توسط مبلغین در این شهرستان خبر داد و گفت: روحانیون اعزامی به مساجد همه روزه یک ساعت قبل از نماز ظهر و عصر و همچنین مغرب و عشاء در مسجد حضور داشته و به مشاوره مسایل دینی می پردازند.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس های احکام و عقاید، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مبلغین اعزامی به مساجد و روستاها برگزاری کلاس های احکام و اعتقادات در مسجد و همچنین مدیریت برنامه هایی همچون برگزاری دعا و نیایش در مسجد می باشد.
معاون تبلیغ شهرستان اسد آباد تاکید کرد: در راستای تکریم خانواده های شهدا و ایثار گران و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، مبلغین این شهرستان از این خانواده ها بازدید می کنند.
وی در پایان با اشاره به عوامل مهم در موفقیت یک روحانی و مبلغ در جامعه گفت: فردی در تبلیغ معارف دین و احکام الهی موفق است که  اول خود عامل بوده و در نهایت به تبلیغ بپردازد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha