پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست هم اندیشی اساتید راهنما ومدیران مدارس علمیه خواهران قزوین

حوزه / با حضور مدیر حوزه خواهران قزوین موانع و راهکارهای تقویت پژوهش در حوزه خواهران استان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو ، عصر امروز درنشست هم اندیشی اساتید راهنما ومدیران مدارس علمیه خواهران که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه کوثر برگزارشد به نقش مهم  پژوهش در بین طلاب مدارس علمیه خواهران اشاره و اظهار کرد:  در حوزه‌های علمیه  خواهران به بحث آموزش شیوه پژوهش به  طلاب خواهر توجه ویژه‌ای شده است و مهارت‌های پژوهشی به  ‌صورت گام‌به‌گام به این طلاب آموزش داده می‌شود که این آموزش  متناسب با سطح تحصیلی طلاب است.

حجت الاسلام کاظم لو خاطرنشان کرد:  به دلیل توجه به امر پژوهش در این حوزه‌ها حجم زیادی از تحقیقات توسط طلاب خواهر به نگارش درآمده که این از برکات حوزه‌های علمیه خواهران است.

وی افزود:  در مدارس علمیه خواهران  اساتید راهنما در عرصه پژوهش باید تلاش نمایند  که به طلاب  خواهر در این زمینه کمک کنند تا آثار علمی بهتری از سوی طلاب تولید شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین بیان داشت:  اهتمام کامل به شناسایی، کنترل و رفع آسیب ها وموانع  پژوهش و پیشرفت های پژوهشی  طلاب، اطلاعات مهارت،  تجربه شناسایی و ارائه خدمات پژوهش، از دیگر فعالیت های مهم مسئولان پژوهشی و اساتید و وشورای پژوهشی  در مدارس علمیه است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha