پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پژوهش

معاون پژوهش حوزه علمیه ولیعصر(عج) شهر سامن استان همدان از تربیت طلاب در این مدرسه با رویکرد پژوهشی خبر داد.

حجت الاسلام حیدر هاشمی معاون پژوهش حوزه علمیه ولیصعر(عج) شهر سامن در  گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در همدان از برنامه های پژوهشی این مدرسه خبر داد و گفت: کلاس های روش مطالعه، روش خلاصه نویسی، روش مباحثه، روش برنامه ریزی و دیگر عناوین برای طلاب در سال تحصیلی جاری برگزار شده است.

وی ادامه داد: برای طلاب پایه اول همه روزه کلاس مدیریت تحصیلی توسط حجج اسلام سعیدی و نامور برگزار و همچنین برای بقیه پایه های تحصیلی عناوینی همچون مدیریت تحصیلی، روش فیش نویسی و روش تحقیق توسط استاد محمدی برگزار شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه ولیعصر(عج) شهر سامن ابراز داشت: یکی از برنامه های پژوهشی این مدرسه تحقیق هر ماهه دروس خوانده شده و همچنین در راستای برنامه ریزی زمان، کلاس روش برنامه ریزی و مشاوره را برای همه طلاب برگزار کردیم.

وی در ادامه افزود: در راستای تفهیم بیشتر دروس و همچنین آشنایی با نگارش طلاب همه دروس را در هر نیم سال خلاصه نویسی کرده و به دفتر پژوهش مدرسه جهت ارزیابی تحویل می دهند.

حجت الاسلام هاشمی بیان داشت: به منظور انس بیشتر طلاب با مطالعه در هفته کتاب و کتابخوانی برنامه معرفی کتاب توسط اساتید با موضوعات اخلاقی ادبیاتی و تاریخی برگزار شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه ولیعصر(عج) شهر سامن با اشاره به تقدیر از آثار برتر، خاطرنشان کرد: در هفته پژوهش از چهار اثر برتر تقدیر به عمل آمد و همچنین آثار برتر همه ساله به جشنواره علامه حلی ارسال می شود.

وی در پایان با اشاره مراحل پژوهش و طی آن توسط طلاب، بیان داشت: کلاس روش تحقیق به صورت گام به گام و شیوه نامه زیر نظر استاد، برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha