شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ مقبل الکدهی از علمای یمن

حوزه/ علمای یمن گفتند: ما با تمام توان ،کلام و سلاح خود از مردم صعده در برابر تجاوز بیرحمانه عربستان حمایت می کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، محمد جابر عوض استاندار صعده یمن امروز در دیدار با گروهی از علمای یمن که برای بازدید از اوضاع صعده به این استان سفر کرده اند گفت: عربستان در حملات خود به یمن، هیچ طایفه و گروهی را استثنا نمی کند و دانش آموز، معلم، مرد، زن، بزرگ و کوچک را هدف قرار می دهد.

وی افزود: نظام عربستان اگر اندکی حکمت داشت، باید ده برابر هزینه هایی را که برای تخریب یمن صرف کرده برای آبادانی آن خرج می کرد تا یمن برای عربستان همچون یک کمربند امنیتی باشد، اما گویی تقدیر چنین است که عمل نیکی از این مفسدان سعودی سر نزند.

استاندار صعده در ادامه به اشاره به اهمیت دیدار با علمای دین گفت: علما و رهنمودهای آنها می تواند ادعاهای باطل تمام رسانه های گمراه کننده و دروغ ها و تهمت های آنها را باطل و بی اثر سازد.

وی ضمن تشکر از این گروه علمایی به خاطر بازدید از استان صعده از علما خواست این دیدارها را افزایش دهند و مردم استان و برادران خود را از رهنمودهای خود بهره مند سازند و درباره تحولات منطقه و جبهه های درگیری با عربستان با این علما گفتگو کرد.

از سوی دیگر شیخ مقبل الکدهی دبیرکل شورای عالی اوقاف یمن که از علمای این گروه بود گفت: خدا را گواه می گیرم که ما انسان هایی مانند مردم صعده نمی شناسیم که این گونه اهل کرامت و امانتداری و اخلاق و میهمان نوازی باشند و ما با تمام توان کلام و سلاح خود از این مردم در برابر تجاوز بیرحمانه عربستان حمایت می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha