سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
كنسرت

حوزه/ جمعى از طلاب، روحانيون و اساتيد حوزه علميه بندرعباس، طى نامه اى خطاب به مسئولین، خواستار لغو کنسرت ها در شهر بندرعباس شدند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بندرعباس، جمعى از طلاب و روحانيون بسیجى و اساتيد مدرسه علميه النبى (ص) بندرعباس طى نامه اى، خطاب به مسئولین، خواستار لغو کنسرت هاى اين شهر شدند.

متن اين نامه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

(قُلْ إِنَّما أَعِظُکُمْ بِواحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْني‏ وَ فُرادي)سوره مبارکه سبا/ آیه46

باسلام و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) بدينوسيله به استحضار مى رساند با توجه به تاکيد مكرر خداوند متعال در قرآن كريم و روايات نبوى(ص) و اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام در سفارش به ترک محرمات و لزوم پرهيز از گناه و اشاعه آن در سطح جامعه اسلامى و از آن جمله پرهيز از مجالس موسيقى لهوى و در راستاى احياء پيام قيام حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام امر به معروف و نهى از منکر، اينجانبان امضاكنندگان ذيل ضمن اعتراض شديد خود نسبت به برگزارى مکرر  کنسرت ها و مجالس عمومى لهوى که بعضا در اماکن مربوط به بيت المال و بنام شهداء و همراه با عدم رعايت موازين شرعى و مصداق بارز منکر بوده، از تمامى مسئولين دلسوز انقلاب اسلامى و وفادار به راه امام(ره) و شهدا و ولايت و رهبرى معظم خواستار پيگيرى در برچيده شدن اين گونه مجالس مى باشيم.

والسلام على من التبع الهدى

غفرالله لنا و لکم

جمعى از طلاب و روحانيون بسيجى، يادگاران 8 سال دفاع مقدس ، کسبه و فرهنگيان و عموم مردم ولايت مدار و شهيد پرور بندرعباس

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ع.ص IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    0 0
    احسنت.خداقوت به شما بسیجیان و دلاوران هرمزگانی علی الخصوص طلاب بیدار و روحانیون فاضل در منطقه بندرعباس
  • محمد IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    0 0
    با سلام از تلاش شما مچکریم و ماهم از مسئولین میخواهیم نظارت بیشتری بر این محافل داشته باشند
  • نمیدونم IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    0 0
    من نمیدونم شما روحانیون چرا جای مردم حرف میزنید . خدا انتخاب راه بندش رو به عهده خودش گذاشته شما چرا جای مردم تصمیم میگیرید ؟! اگه شما همین متن نامتونو ببرید توی شهر اگه از مردم بخواین براتون امضا کنن به نظرتون واقعا همچین کاریو میکنن ؟! شما حتی دارین حق انتخاب مردومو هم ازشون میگیرین این یه جور تحمیله به نظرم تا تبلیغ