چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نیروهای مردمی یمن

در ده روز اول سال جدید میلادی حدود ۱۳۸ فرمانده برجسته از مزدوران عربستان به دست نیروهای مردمی و ارتش یمن به هلاکت رسیده اند که نشان از شکست و فروپاشی این نیروهای متجاوز دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از منابع یمنی، این روزها درگیری شدیدی میان نیروهای ارتش یمن و نیروهای مردمی از سویی و متجاوزان عربستان از سوی دیگر برقرار است و گزارش های رسیده از این جبهه ها حاکی از به هلاکت رسیدن شما زیادی از مزدوران سعودی در این جبهه ها می باشد که این نیز نشان از ضعف روزافزون جبهه متجاوز سعودی دارد.

برپایه این گزارش، ‌در ده روز اول سال جدید میلادی حدود 138 فرمانده برجسته از مزدوران عربستان به دست نیروهای مردمی و ارتش یمن به هلاکت رسیده اند که نشان از شکست و فروپاشی این نیروهای متجاوز دارد.

این تلفات از سوی دیگر نشان دهنده حالت روحی ضعیف و شکننده مزدوران وابسته به عربستان در این میدان است که باعث شده این نیروهای برای جبران ضعف و ناتوانی های خود به صورت دسته جمعی به هلاکت برسند و توسط نیروهای مردمی شکار شوند.

خسارت های مزدوران سعودی در حالی است که آنها از پشتیبانی هوایی و دریایی خوبی برخوردار هستند و با این حال شکست های سنگینی را متحمل شده اند و ماشین ها و جنگ افزارهای زیادی از آنها نابود شده که این نیز نشان از روحیه شکست خورده آنها دارد، چون می دانند در صورتی که شکست بخورند باید فشار رسانه ها و دولت عربستان و فرماندهان خود را تحمل کنند و همین باعث می شود زمام امور و ابتکار عمل را در میدان از دست بدهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha