سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
بحرین

حوزه / با اعلام خبر مربوط به اعدام ۳ جوان بحرینی، مردم بحرین دور منزل شهدا حلقه زده اند و گروه های مختلف مردمی از مردم خواسته اند به خیابانها ریخته و حضور خود را امروز در خیابانها حفظ کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، با اعلام خبر مربوط به اعدام ۳ جوان بحرینی، مردم بحرین دور منزل شهدا حلقه زده اند و گروه های مختلف مردمی از مردم خواسته اند به خیابانها ریخته و حضور خود را امروز در خیابانها حفظ کنند.

یادآور می شود بنابر منابع رسمی، حکم ظالمانه اعدام سه جوان بی گناه بحرینی صبح امروز توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه اجرا شده است.

این جوانان متهم به دست داشتن از انفجار الدیه و کشته شدن سه نفر از مزدوران وابسته به آل خلیفه از جمله یک افسر اماراتی هستند.

دادگاه بحرین در حالی حکم اعدام این سه جوان بی گناه را تایید کرد که هیچ مدرکی علیه آنها در دست نداشت و تنها مدرک آنها اعترافاتی بود که با شکنجه از این جوانان گرفته شده بود.

 

خودداری آل خلیفه از تحویل پیکر شهدا

آخرین اخبار رسیده از بحرین حاکی است خانواده شهدا در تماسهای تلفنی برای حضور هنگام دفن شهدا به قبرستان ام الحصم بحرین فراخوانده شدند . و نظام از تحویل پیکر شهدا به خانواده های شان تا پایان دفن خود داری نموده است.

 

تغییر محل دفن شهداء

خبرهایی از امكان تغییر محل دفن شهدا از قبرستان "ام الحصم" به "ماحوز" دریافت شده است.

 

درگیری بین مردم و نیروهای امنیتی

درگیری بین مردم و نیروهای امنیتی در منطقه دراز و شلیک مستقیم با سلاح ساچمه ای به سمت مردم گزارش می شود.

 

دعوت به اعتصاب عمومی

جریانات و گروه های مختلف انقلابی در بحرین مردم را دعوت به اعتصاب وسیع و عمومی در تمامی مناطق بحرین کرده اند. اوضاع بحرین لحظه به لحظه بحرانی تر می شود.

 

مردم ورودی خیابانها را مسدود کردند

خبرها حاکی از شدت یافتن درگیریهای مردم و نیروهای امنیتی در اغلب مناطق بحرین است.

مردم اقدام به بستن ورودی مناطق و خیابانها کرده اند.

 

استفاده نیروهای امنیتی از گازهای سمی

با بالاگرفتن درگیری بین مردم و نیروهای امنیتی، مزدوران آل خلیفه به استفاده از گارهای سمی رو اورده اند و نيروهاى امنيتي آل خلیفه، كل منطقه «دراز» بحرین را غرق در گازهای سمی و اشک آور نمودند

 

افزایش حضور مردم در صحنه

تصاویر رسیده از بحرین حاکی است که لحظه به لحظه بر تعداد مردم انقلابی که در صحنه حاضرند افزوده می شود.

مردم و به خصوص جوانان به سوی مراکز اجتماع و درگیری در حال حرکتند و یک جنبش بزرگ اجتماعی در خیابانها و مناطق مختلف بحرین پیش بینی می شود.

 

درگیری های گسترده در منطقه "سهله جنوبی"

همچنین درگیریهای گسترده میان مردم و نیروهای امنیتی آل خلیفه در منطقه "سهله جنوبی" گزارش شده است. همچنانکه خبرهای رسیده حاکی است مزدوران آل خليفه منطقه "سنابس" كه منزل شهدا در آن واقع است و مناطق حوالی آن مانند "جدحفص" را مسدود نمودند.

 

بحرینی ها کفن پوش شدند

تصاویر رسیده از بحرین، حضور مردم کفن پوش در خیابان ها و مناطق مختلف بحرین را نشان می دهد.

مردم انقلابی، با کفن پوش کردن خود، صریح ترین پیام را به رژیم آل خلیفه می دهند که در راه آرمان های انقلابی شان حاضرند جان خود را فدا کنند

 

 

این خبر تکمیل می شود...

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha