پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ دنیا تشنه مبانی دینی است و از مادیات خسته شده و مردم به دنبال پناهگاه است؛ بنابراین باید فعالیت ها طوری باشد تا مردم جذب دین شوند.

 به گزارش خبرنگار خبر گزاری «حوزه» حضرت آیت الله  نوری همدانی پیش از ظهر  امروز در دیدار کارکنان یکی از انتشاراتی ها با بیان اینکه دنیا تشنه مبانی دینی است و از مادیات خسته شده و به دنبال  پناهگاه است،برلزوم  ترویج مبانی دینی و تلاش بیشتر در این عرصه تاکید کردند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه دشمنان برای اشغال افکار مردم برنامه ریزی زیادی انجام داده و این برنامه را در مقابل برنامه دینی و اسلام ناب دانسته، افزودند: برای مقابله با برنامه دشمنان و اثر گذاری، لازم است فعالیت منسجم و دقیق و با تخصص بیشترصورت گیرد.

معظم له بیان داشتند: انتشار فرهنگ ادیان کار شایسته ای است، ولی ترویج فرهنگ و مبانی قرآن از آن مهمتر است، اگر می خواهیم در این عرصه نیز موثر باشیم، باید فعالیت های جدی تری و تخصصی تری انجام دهیم.

 ایشان افزودند: قرآن محتوای بسیار غنی دارد و از جمله آن داستان های قرآنی است، ارائه درست داستان های قرآنی می تواند اهداف دشمنان را خنثی کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: باید آن قدر در ارائه تخصصی مباحث قرآنی هنر نمایی کرد تا مردم جذب دین شوند.

 معظم له بیان داشتند: داشتن مهارت برای بیان محتوای قرآنی بسیار ضروری است.یکی از این  افراد اثر گذار امام راحل(ره) بود. ایشان با پیام های برگرفته از قرآن اسلام  را به دنیا معرفی کردند. 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha