پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فضای مجازی

حوزه/ حجت الاسلام سیدحبیب الله موسوی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در عصر کنونی، گفت: فضای مجازی عصاره تبلیغات صدایی، سیمایی و ماهواره ای در یک تبلت یا موبایل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی، امروز در جمع معاونین حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: یکی از وظایف اصلی و اساسی روحانیت ابلاغ دین است و امروزه استفاده از فضای مجازی یکی از وسایل و اسباب اعلام دین می باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: در گذشته برای انتقال آموزه های دین به جامعه، باید روحانیت در بین مردم حضور پیدا می کرد و یکی از بهترین شیوه های تبلیغ منبر بود، اما هم اکنون می توان از طریق فضای مجازی، بصورت بسیار فراگیر به تبلیغ معارف دینی پرداخت.

وی اضافه کرد: علت اهمیت فضای مجازی در این است که چون می تواند مصداق تبلیغات سینه به سینه باشد و امروزه حقیقتا در تحقیقات میدانی ار هر کسی سئوال کنیم بیشتر آنها با فضای مجازی در ارتباط می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تاکید کرد: ما ناگزیر به ورود به فضای مجازی هستیم، چرا که اگر وارد نشویم دشمن سواستفاده کافی را خواهد نمود. در یک کلمه فضای مجازی عصاره تبلیغات صدایی، سیمایی و ماهواره ای در یک تبلت یا موبایل است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: فضای مجازی جامع تمام رسانه هاست، لذا نباید آن را دست کم بگیریم و باید از این فرصت بهره برداری لازم را انجام دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با تاکید بر ضرورت تربیت طلاب توانمند برای حضور هدفمند در فضای مجازی، گفت: اگر از این فرصت غفلت کنیم، باید برای آینده نظام احساس خطر کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha