پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نشست ستاد دهه فجر حوزه قزوین

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: کوتاهی در تبیین فرهنگ انقلاب در جامعه باعث دوری نسل جوان از اندیشه‌های انقلاب می شود، لذا باید برای جلوگیری از آن، برنامه‌ریزی صحیحی در سطح جامعه انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: دهه فجر تجلی اقتدار بین‌المللی و وحدت میان ملت ایران است.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: دهه فجر از جایگاه ویژه برخوردار است، چراکه تجلی وحدت ملت و نظام است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دهه فجر امسال متفاوت از سال‌های قبل برگزار شود.

وی به نقش ارزشمند روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: روحانیت در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش اثرگذاری داشت و این نقش را در دوران دفاع مقدس نیز به خوبی نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد ما باید راه امام خمینی(ره) را بشناسیم و ادامه دهیم تا بتوانیم سربازان خوبی برای امام زمان(عج) و پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های دهه فجر احیا کننده افکار انقلابی و آرمان های حضرت امام(ره) در جهت انتقال آن به نسل های آینده ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: روحانیون باید در این ایام الله دهه فجر دستاوردهای داخلی و خبین المللی انقلاب و و دفاع مقدس را برای آحاد مردم تبیین نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: کوتاهی در تبیین فرهنگ انقلاب در جامعه باعث دوری نسل جوان از اندیشه‌های انقلاب می شود، لذا باید برای جلوگیری از آن، برنامه‌ریزی صحیحی در سطح جامعه انجام داد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha