جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ورزش طلاب

حوزه/ مسئول سازمان بسيج طلاب و روحانیون فارس، از برگزاری جشنواره ورزشی طلاب مدارس علمیه استان، در شهرستان گراش در دهه مبارک فجر خبر داد.

حجت الاسلام قاسم کاظمی نسب، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز،  با علام این خبر، هدف از برگزاري چنين مسابقاتي را كشف استعدادهاي طلاب دانست و گفت: هدف از برگزاري اين مسابقات ايجاد اتحاد و روحيه ورزشي در بين طلاب و روحانيون و همچنين كشف استعدادهايي است كه تاكنون فرصت شكوفا شدن نداشته اند و معرفي آنها به تيم هاي بسيج و ايجاد بستر حضورشان در ميادين بين المللي است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس، حضور و نقش طلاب و روحانيون در قبل و بعد از انقلاب را حضوري تاثيرگذار دانست و افزود: طلاب و روحانيون چه در دوران قبل از انقلاب و چه در زمان جنگ تحمیلی هشت ساله حضوري پررنگ و عاشقانه داشته اند و هم اكنون در فضاي فعلي جامعه علاوه بر نقش تبليغي كه برعهده دارند در فضاهاي فرهنگي ورزشي نيز مقام هايي را نيز كسب كرده اند.

وی در ادامه افزود: جشنواره ورزشي طلاب و روحانيون همه ساله درفضايي فرهنگي و شاد به مناسبت دهه مباركه فجر در سطح استان فارس برگزار مي گردد.

حجت الاسلام كاظمي نسب ادامه داد: امسال جشنواره ورزشي طلاب در رشته هاي فوتسال، شنا، تكواندو، جودو و تيراندازي به ميزباني شهرستان گراش برگزار مي گردد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس خاطرنشان کرد: در پايان اين مسابقات به عنوان يادبود هدايايي به منتخبين در هر رشته اهدا مي گردد و در نهايت به مسابقات كشوري كه در تهران برگزار مي گردد معرفی می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha