جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی امام جمعه قائمشهر

حوزه/ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در هر زمانی که از ولایت پیروی خالصانه داشتیم، موفقیت از آن ما شد، گفت: شکست‌های ما هم به‌دلیل عدم بهره‌گیری از دستورات ولایت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری شنبه شب در مراسم گرامیداشت هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در آمل با اشاره به خدمات ارزشمند این شخصیت برجسته به انقلاب و نظام اسلامی گفت: ایشان علاوه بر مقاومت در برابر شکنجه های سخت، زخم زبان های زیادی را هم تحمل می کرد.

وی با بیان این که هیچ گاه سابقه درخشان مرحوم هاشمی رفسنجانی در پیشگاه خداوند گم نخواهد شد، تصریح کرد: این شخصیت برجسته و مبارز از استوانه های انقلاب و نظام اسلامی بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی کارنامه روشنی در دفاع از انقلاب اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: این عالم وارسته در طول عمر با برکت خود هر آنچه در توان داشت برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی به صحنه آورد.

وی با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی از مبارزان پیشگام در برابر حکومت فاسد طاغوت بود، گفت: ایشان در این مسیر دردهای ناشی از شکنجه ها، زندانی و تهدید را با جان و دل خرید و تحمل کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، آیت الله هاشمی رفسنجانی را از یاران وفادار به امام راحل و مقام معظم رهبری معرفی کرد و افزود: عمر با برکت این شخصیت برجسته در راستای اعتلای اسلام و انقلاب سپری شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که اعتلای اسلام ناب و انقلاب اسلامی همواره دغدغه آیت الله هاشمی رفسنجانی بود، خاطرنشان کرد: هاشمی رفسنجانی همه سختی ها و مشکلات را برای دفاع از دین و انقلاب تحمل کرد.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه تلاش ها و خدمات خادمان انقلاب را فراموش نخواهند کرد، تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر آیت الله هاشمی ثابت کرد که مردم به شخصیت های بزرگ انقلاب وفادار هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که یکی از مهم ترین دغدغه های آیت الله هاشمی رفسنجانی حفظ وحدت و همبستگی داخلی بود، خاطرنشان کرد: ایشان در طول عمر خود همواره بر مسأله وحدت آحاد جامعه تأکید داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی استفاده می کند، ادامه داد: وحدت و همبستگی عمومی از نفوذ دشمنان به کشورمان جلوگیری خواهد کرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی اعتقاد خاصی به ولایت و رهبری داشت، افزود: همه پیشرفت های کشورمان نیز مرهون تلاش ها و رهنمودهای ولایت فقیه است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در هر زمانی که از ولایت پیروی خالصانه داشتیم موفقیت از آن ما شد، افزود: شکست‌های ما هم به‌دلیل عدم بهره‌گیری از دستورات ولایت بود.

امام جمعه قائمشهر با بیان اینکه موفقیت ملت ایران در عرصه‌های مختلف به‌دلیل بهره‌مندی و بهره‌گیری از رهنمودهای ولایت است، تصریح کرد: مردم کشورمان به پشتوانه امامت و ولایت برابر نظام شاهنشاهی و ایادی استکباری مقاومت و ایستادگی داشتند و همیشه پیروزمندانه از امتحانات خارج شدند.

وی با بیان اینکه باید همیشه در مسیر ولایت گام برداریم تا خود و جامعه را بیمه کنیم، افزود: باید در مسیر ولایت که از بهترین مسیرها است ثابت قدم، استوار و پایدار باشیم  تا سعادت، پیشرفت و تعالی نظام اسلامی رقم زده شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha