پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ حجت الاسلام شکریان، رهبری روحانیت در نهضت امام خمینی(ره) را مهم ترین عامل پیروزی انقلاب عظیم ملت ایران دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه پویایی و تداوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصرشکريان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست کمیته فرهنگی و روحانیت ستاد دهه فجر، از ولایت فقیه به عنوان مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این اصل اساسی انقلاب اسلامی همچون دژ مستحکمی در برابر هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی در میان همه تحلیل های کارشناسان مهم بین المللی روی داد، افزود: این انقلاب عظیم موجی از بهت و تعجب را در میان سران کشورهای مختلف به وجود آورد.

وی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که هیچ قدرتی بالاتر از قدرت لایزال الهی در جهان هستی نیست، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با پرچم داری یک رهبر دینی، انقلابی الهی را در ایران برپا کردند که امروز به الگوی جهانیان تبدیل شده است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی دستان پلید آمریکایی ها از دخالت در امور داخلی ملت ایران قطع شد، تصریح کرد: به همین دلیل دولتمردان آمریکایی 38 سال است که دشمنی خود با ملت ایران به شیوه های مختلف ادامه داده اند.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری بسیاری از ملت های جهان شده است، گفت: موج بیداری اسلامی که در کشورهای عربی و نیز دیگر کشورهای جهان روی داد با الگوی گیری از انقلاب ملت بزرگ ایران بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) دین و ارزش های اسلامی را که تا قبل از پیروزی انقلاب در غربت کامل بود احیاء کردند، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب دین به متن جامعه سوق داده شد و امروز شاهدیم احکام و قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی منطبق بر احکام متعالی اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با اتکا به پشتوانه مردمی و ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند و راه انبیا و ائمه هدی، به پشتوانه مردم در مقابل ظلم و طاغوت ایستاد و انقلاب را به پیروزی رسانید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، ولايت فقيه را رمز بقاي جمهوري اسلامي دانست و افزود: پيروزي نظام مقدس جمهوري اسلامي با درايت و رهبري بي بديل حضرت امام خميني (ره) و با خون هزاران شهيد گلگون کفن انقلاب اسلامي در بهمن سال 57 حاصل شد و امروز تداوم آن پيروزي ها در گرو اطاعت پذيري از ولي فقيه است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به دشمني دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي در طي سي و هشت سال گذشته خاطر نشان کرد: ماهيت انقلاب اسلامي برگرفته از فرهنگ عاشورا است و با فرهنگ مقاومت و ايستادگي در برابر استکبار تداوم خواهد يافت.

وی، ولايت فقيه را از مهم ترين برکات نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و بيان داشت: امروز ولايت فقيه تنها عامل اقتدار ايران اسلامي است و با توجه به شرايط بسيار حساس منطقه و جهان، امنيت جمهوري اسلامي ايران مرهون درايت مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به تفرقه افکنی و توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: حضور قشرهای مختلف و نمایش این وحدت همدلی همچنین سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، دهه فجر را فرصتی برای ترویج گفتمان انقلابی با رویکرد بصیرت‌افزایی نسبت به موفقیت و جایگاه انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که مهم‌ترین عامل پویایی و تداوم انقلاب است، ضرورت دارد. 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha