سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 405651
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
حجت الاسلام حسن ترابی - امام جمعه بروجرد

حوزه / امام جمعه بروجرد، با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی از هر فرصت و بهانه ای برای ضربه زدن به انقلاب و نظام استفاده می کنند، گفت: نباید اجازه دهیم دشمن با نفوذ و تفرقه، به اهداف شوم خود دست یابد که لازمه این استکبار ستیزی ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، با اشاره به این که دهه مبارک فجر، فرصتی مغتنم برای بیان و انتقال دست آوردهای انقلاب اسلامی به جامعه و نسل جوان است، افزود: باید با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف خدمات بی بدلیل نظام جمهوری اسلامی در بین مردم اطلاع رسانی و بیان شود.

وی با اشاره به اینکه قریب به ۳۸ سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی گذشته و ما  هر روز شاهد عزت، اقتدار و پیشرفت روز افزون نظام در ابعاد و حوزه های گوناگون هستیم، بیان داشت: باید اهداف و آرمان های قبل و بعد از انقلاب اسلامی در بین نسل جوان منعکس شود تا این نسل بیش از پیش نعمت انقلاب را درک نمایند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه دستگاه های دینی،فرهنگی و آموزشی باید برنامه های منسجم و پرمحتوا را برای دهه فجر برنامه ریزی و اجرایی نمایند تصریح کرد: در این رابطه باید برنامه ها در جهت بصیرت افزایی و استکبار ستیزی نسل جوان طراحی شود.

حقوق های نجومی، چالشی برای نظام است

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه فساد اقتصادی، تبعیض، فقر و حقوق های نجومی برخی مسئولان را تهدیدی داخلی برای نظام برشمرد و خاطر نشان کرد: باید با  برخورد با این پدیده ها در جهت رفع فقر و فساد اقتصادی قدم برداشته شود.

وی در پایان با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی از هر فرصت و بهانه ای برای ضربه زدن به انقلاب و نظام استفاده می کنند، افزود: نباید اجازه دهیم دشمن با نفوذ و تفرقه به اهداف شوم خود دست یابد، لذا لازمه این استکبار ستیزی ارتقای بصیرت دینی و سیاسی است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha