سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نشست مدیر حوزه سمنان با رئیس شورای شهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به اهمیت و ارزش کار روحانیون، افزود: روحانیون همواره در بین مردم بوده و در راستای رشد اخلاقی و دینی جامعه تلاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی مهدی نژاد، امروز در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر سمنان، در ساختمان مدیریت حوزه علمیه استان، با اشاره به ارزش و اهمیت خدمت صادقانه و خالص به مردم، گفت: شورای شهر نمونه کوچکی از مجلس قانون گذار است که از نزدیک با مردم در ارتباط بوده و مشکلاتشان را لمس و برای رفع آنها چاره جویی می کند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان در ادامه با اشاره به اهمیت و ارزش کار روحانیون، افزود: روحانیون همواره در بین مردم بوده و در راستای رشد اخلاقی و دینی رشد جامعه تلاش می کنند.

با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساخت های حوزوی، ادامه داد: عمر مدرسه علمیه بسطام به 700سال می رسد و یا برخی مدارس دیگر بیش از سی سال از ساخت آنها می گذرد و نیاز به نوسازی دارند و امروز حوزه استان از نظر فضای آموزشی  با مشکلاتی روبرو است.

حجت الاسلام فامیلی، معاون تبلیغ حوزه علمیه سمنان نیز در این نشست گفت: وجود حوزه علمیه در هر منطقه ای موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

وی با اشاره به حضور 400 امام جماعت در مدارس استان، افزود: حمایت از حوزه و توسعه زیرساخت های حوزوی، کمک به رونق دین در جامعه و صیانت از دیانت مردم است.

احمد همتی، رئیس شورای شهر سمنان نیز بر ضرورت تقویت و توسعه حوزه های علمیه تاکید کرد و از آمادگی شورای شهر برای همکاری با حوزه استان خبر داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha