پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور

حوزه / معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد با اشاره به تاثیر انقلابی بودن در رفتار حوزویان گفت: حوزه های علمیه بایستی مواضع خود را در برخی از مسائل به وضوح اعلام و حمایت های آن به موقع صورت گیرد .

حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، در خصوص جلسه امروز اتاق فکر معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه یزد، گفت: این جلسات بصورت ماهانه با حضور اعضای این کارگروه برگزار می شود و به مسائل مختلف برای بهبودی در کارهای تبلیغی و همچنین پیشبرد اهداف حوزه علمیه پرداخته می شود.

وی ادامه داد: جلسه اخیر با موضوع حوزه انقلابی برگزار شد و اعضای در راستای برگزاری کارگاه در این زمینه و عملی کردن آن در مدارس علمیه استان پیشنهاداتی را ارائه دادند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد دعوت از کسانی که در خصوص حوزه انقلابی فعالیت دارند را یکی از پیشنهادات مناسب دانست و افزود: با این کار می توان تجارب علما را به طلاب و اساتید منتقل کرد و گام بلندی در این زمینه برداشت.

حجت الاسلام حسینی پور برگزاری دوره های آموزشی و درس اخلاق مرتبط با حوزه انقلابی را یکی دیگر از پیشنهادات اعضاء بیان کرد و افزود: برای این که حوزه ها به معنای واقعی انقلابی باشد، بایستی برنامه های جامع و کاملی در نظر گرفته شود و تمام مسئولین حوزه نیز به صورت جدی در این زمینه گام بردارند.

وی به دیگر پیشنهادات در این جلسه اشاره کرد و اذعان داشت: «مطرح کردن مباحثی در خصوص حوزه انقلابی توسط اساتید در کنار تدریس دروس به طلاب»،«برگزاری کارگاهی به منظور آگاه سازی طلاب و اساتید در زمینه حوزه انقلابی»،«تولید محصولات رسانه ای در زمینه حوزه انقلابی» و «ارائه مطلابی به صورت کلیپ ، متن طبق منویات مقام معظم رهبری در خصوص حوزه انقلابی به طلاب» از دیگر پیشنهادات این جلسه بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد در پایان با اشاره به تاثیر انقلابی بودن در رفتار حوزویان خاطر نشان کرد: حوزه های علمیه بایستی مواضع خود را در برخی از مسائل به وضوح اعلام کنند و همچنین حمایت های آن هم به جا و به موقع صورت گیرد، این رفتارها یکی از قدم های موثر در زمینه حوزه انقلابی است.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha