جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ششمین جشنواره هنرآسمانی

حوزه/ دبیر اطلاع رسانی و ارتباطات پنجمین جشنواره هنر آسمانی گفت: طلاب هنرمند تا پایان وقت اداری پنج شنبه سی ام دی فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، رمضانعلی بذرافشان با بیان این مطلب گفت: طلاب علاقه مند به شرکت در پنجمین جشنواره هنرآسمانی، باید ابتدا با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.honareasemani.ir نام کاربری و گذرواژه دریافت و سپس اثر خود را از طریق همین پایگاه اینترنتی ارسال کنند.

دبیر اطلاع رسانی و ارتباطات پنجمین جشنواره هنر آسمانی با اشاره به استقبال طلاب از جشنواره هنر آسمانی در دوره های گذشته گفت: شورای سیاستگذاری جشنواره تصمیم گرفت در هر دوره، تنها در چند قالب فراخوان آثار را انجام دهد تا جشنواره به صورت تخصصی تر برگزار شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس در چهارمین دوره، آثار طلاب در قالب داستان، شعر و پژوهش های مرتبط فراخوان شد و در این دوره آثار طلاب در قالب های هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی و پژوهش هنر پذیرفته می شود.

دبیر اطلاع رسانی و ارتباطات پنجمین جشنواره هنر آسمانی با بیان اینکه بعضی از ثبت نام کنندگان، هنوز اثر خود را به دبیرخانه نفرستاده اند از آنان خواست تا پایان مهلت در نظر گرفته شده، مراحل ارسال اثر را به پایان برسانند.

بذرافشان یادآور شد: با توجه به این که آثار بخش تجسمی و نمایشی حجیم هستند و امکان ارسال آن از طریق مجازی وجود ندارد، شرکت کنندگان می توانند اثر خود را به صورت حضوری به دبیرخانه دائمی جشنواره هنرآسمانی تحویل دهند و یا آن را به نشانی پستی قم، خیابان 45 متری شهید صدوقی، بلوار شهید محمود اخلاقی پلاک 31 (کد پستی 3716675347) ارسال کنند.

همچنین شماره تلفن 32919008-025 و سامانه پیامک 30007227003190 پاسخگوی سوالات طلاب هنرمند در زمینه شرایط شرکت در جشنواره است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha