جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست معاونان آموزش مدارس علمیه کاشان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه کاشان، برگزاری دوره های مکالمه عربی در مدارس را از نیازهای ضروری طلاب خواند و بر اجرای این دوره ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام محمد جعفر محمدی، امروز در جلسه شورای آموزش مدارس علمیه شهرستانهای کاشان ، آران و بیدگل، نطنز و نراق، برضرورت ارزیابی اساتید و برگزاری دروس مکالمه عربی درمدارس تاکید کرد و گفت: درحال حاضر دوره آموزشی مکالمه عربی در چهار مدرسه کاشان برگزارمی شود، لذا با توجه به اهمیت تسلط طلاب بر زبان عربی، این دوره باید در همه مدارس شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز ونراق برگزار شود.

معاون آموزش حوزه علمیه کاشان با تاکید بر لزوم اجراء و پیگیری برنامه های قرآنی در مدارس، افزود: به دلیل اهمیت برنامه های قرآنی، کارشناسان قرآن وعترت باید دراجرایی شدن این امور اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی همچنین با تقدیر از تلاش های معاونین آموزش مدارس علمیه منطقه کاشان، یادآور شد: در پذیرش طلاب بیشتر از نخبگان و استعداد های برتر جذب شوند.

برپایه این گزارش، معاونان آموزش مدارس علمیه منطقه کاشان نیز در این جلسه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های معاونت مربوطه ارائه دادند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha