پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دارالافتاء مصر

حوزه/مرکز رصد فتاوای تکفیری مصر تاکید کرد: استفاده داعش از هواپیماهای رادارگریز و با قابلیت حمل بمب ، می تواند تبدیل به جهنمی در مناطق مختلف شود.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه»، مرکز رصد فتاوای تکفیری و عقائد افراطی وابسته به دار الافتاء مصر با اشاره به گزارش هایی که نشان می دهد تروریست های داعش توانسته اند هواپیماهای بدون سرنشین را ارتقاء و  توان حمل و شلیک بمب به آن ها اضافه کنند، نسبت به قدرت گرفتن این سازمان تروریستی هشدار داد.

این هشدار پس از آن بود که روزنامه ساندی تلگراف انگلیس گزارشی منتشر کرد که در آن وزارت دفاع آمریکا پنتاگون اعلام کرد داعش از برخی هواپیماهای بدون سرنشین رادار گریز که توانایی رزمی و جنگی نیز دارد و خودش آنها را ساخته است استفاده می کند.

* سلاح های جدید در دست داعش می تواند تبدیل به جهنمی در مناطق مختلف شود

دار الافتاء مصر می گوید: دستیابی داعش به این تکنولوژی و به کارگیری آن در عملیات های تروریستی تحولی خطرناک و تهدیدی آشکار است که باید به شکل جدی با آن برخورد کرد و تدابیر لازم برای جلوگیری از توانایی داعش در پیشرفت دادن به این سلاح های خطرناک اتخاذ شود چرا که این اسلحه در دست تروریست های داعش می تواند تبدیل به جهنمی شود که در نقاط مختلفی که این گروه تروریستی فعالیت می کند بر سر مردم بی گناه فرود آید.

این مرکز می افزاید: پیگری و رصد داعش نشان می دهد این سازمان تروریستی به دنبال آن است که  تکنولوژی و روش های جدیدی که نیروهای آنها در یکی از مناطق به کار می گیرند را به مناطق دیگر نیز نیر منتقل کند. آنها این کار را از طریق اینترنت انجام می دهند، چرا که عناصر داعش به شدت در اینترنت فعال هستند و می توانند از این طریق این اطلاعات لازم در باره این تکنولوژی ها را به سایر اعضاء خود در مناطق دیگر منتقل کنند تا علیه مردم بی گناه استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha