پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موسوی گیلانغرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب گفت: روحانیت باید از فضای مجازی، به صورت هدفمند استفاده و دامنه فعالیت های تبلیغی خود را گسترش داد.

حجت الاسلام سیدسیف الله موسوی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» با اشاره به توسعه فضای مجازی در دنیای کنونی، گفت: باید توجه کنیم که امروزه دهکده جهانی اتفاق افتاده و هر اتفاقی که در هر گوشه ای از جهان می افتد، بلافاصله مردم سایر نقاط دنیا در جریان آن قرار می گیرند.

مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب ادامه داد: روحانیت و طلاب نیز باید از این بلندگوی ارزشمند، به صورت علمی و خوب استفاده و دامنه فعالیت های تبلیغی خود را گسترش دهند.

وی افزود: روحانیون و طلاب، در صورت داشتن هنر ارتباط با نسل جوان جامعه و آمادگی لازم در جهت پاسخگویی به سئوالات آنان، به این نکته پی خواهند برد که امروزه، تبلیغ کار سختی نیست.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: برخی از طلاب و روحانیون به صورت خودجوش به عرصه تبلیغ در فضای مجازی وارد شده و در این عرصه پرکار هستند. اما این شرایط برای ما کافی نیست، چرا که در حال حاضر در نظام جمهوری اسلامی ایران به سر می بریم و یک کشور انقلابی هستیم که همه امور برای ترویج معارف اهل بیت(ع) دست به دست هم داده است.

مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب خاطرنشان کرد: امروز، زمان طاغوت نیست که شرایط ترویج معارف دینی و اسلامی، مهیا و آماده نباشد؛ تمام مسئولین، دولتمردان و بزرگان ما، مشوق این گونه فعالیت های تبلیغی هستند.

وی در پایان گفت: در شرایط امروز، حضور ما در فضای مجازی می تواند خیلی پررنگ تر و کاربردی تر از شرایط فعلی باشد و روز به روز می توان برای ترویج هرچه بیشتر شریعت ناب اسلام، به توفیقات بیشتری دست پیدا کرد، قطعا هرگونه اهمال کاری، مسئولیت ما را در برابر وجود نازنین حضرت بقیة الله الاعظم (عج) سنگین تر می نماید.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha