جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست پذیرش مدارس علمیه خواهران یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در اولین نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد پذیرش این حوزه از آغاز ثبت نام علاقه مندان به تحصیل علوم حوزی از ۱۵ بهمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران یزد، در اولین نشست ستاد هماهنگی و برنامه ریزی پذیرش مدارس علمیه خواهران یزد اظهار کرد: ستاد ثبت نام  با عضویت مسئولین مرتبط، معتمدین، فعالان فرهنگی و افراد متدین و متعهد ذی نفوذ، با هم افزایی امکانات، به همفکری در زمینه یافتن راههای مؤثر اطلاع رسانی، تبلیغ و جذب داوطلب خواهند پرداخت.

وی، وظایف ستاد تبلیغات و پذیرش مدیریت استان و اهم دستورالعمل پذیرش سال تحصیلی 96-97 را بیان کرد و افزود: هدایت و راهبری کارگروه های تبلیغات پذیرش مدارس و تهیه جدول زمانبندی نسبت به امور اجرائی تبلیغات در استان و شهرهای تابعه قبل از آغاز ثبت نام از اولویت های ستاد پذیرش خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد اعلام کرد: ثبت نام متقاضیان ورود به حوزه های علمیه خواهران از روز 15 بهمن ماه به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

*تشکیل کارگروه پذیرش در مدارس

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی بر تشکیل کارگروه پذیرش در مدارس تأکید کرد و گفت: نامه دستور العمل کارگروه پذیرش از سوی معاونت آموزش به مدارس ارسال شود تا مسئولین مدارس بتوانند هرچه زودتر نسبت به تشکیل کارگروه و ثبت نام متقاضیان حوزه های علمیه خواهران اقدام نمایند.

در این نشست هر یک معاونان حوزه علمیه خواهران پیشنهادات و برنامه های خود را در اجرای بهتر پذیرش سال آینده مطرح کردند و مقرر شد بنا به مصوبات این نشست هر یک از معاونت ها امور مربوط به پذیرش را انجام دهند.

برپایه این گزارش، ستاد تبلیغات پذیرش استان یزد متشکل از مدیر حوزه خواهران استان، معاونان آموزش، فرهنگی، اداری مالی و  مسئول روابط عمومی می باشد.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha