شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا

حوزه/ مدیرکل ارتباطات و همکاری های حوزه علمیه خواهران از برگزاری هم اندیشی اساتید مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با مسئولان حوزه علمیه خواهران در سی ام دی ماه سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از برگزاری هم اندیشی اساتید مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با مسئولان مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در سی ام دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در بیستمین سال تأسیس خود و در راستای معرفی ظرفیت ها، توانمندی ها و دستاوردهای این مرکز اقدام به برگزاری نشست هایی با گروه ها، اشخاص و نهادهای گوناگون کرده که نشست با اساتید مجمع عمومی جامعه مدرسین از جمله برنامه ها می باشد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری هم اندیشی، اظهار داشت: «معرفی ظرفیت ها، توانمندی ها و دستاوردها در عرصه های علمی، تحقیقاتی، تبلیغی و فضای مجازی»، «ارائه عرصه های موجود همکاری و درخواست از اساتید سطوح عالی برای همکاری با حوزه خواهران در عرصه های ارائه شده»، «دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات کارگشای اساتید سطوح عالی حوزه» و « تأسیس و توسعه مدارس علمیه در شهرستان ها» از جمله اهداف نشست مذکور می باشد.

دبیر این هم اندیشی ابراز داشت: این نشست در سالن همایش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران از ساعت 9 الی 11:30 صبح برگزار و پیش از آن نیز جلسه ای با هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین برگزار خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و همکاری های حوزه علمیه خواهران خاطرنشان ساخت: بازدید از مرکز داده امین و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای حوزه علمیه خواهران از جمله برنامه های جانبی این نشست می باشد.

حجت الاسلام  اسماعیل نیا تصریح کرد: در این نشست از تمام 350 استاد عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین دعوت به عمل آمده و برخی از اعضای جامعه مدرسین و بزرگان حوزه نیز حضور خواهند داشت.

وی بیان داشت: حجج اسلام والمسلمین جمشیدی و فرخ فال از سخنرانان این نشست بوده و در ادامه از نقطه نظرات اساتید بهره مند خواهیم شد.

دبیر این نشست هم اندیشی در پایان یادآور شد: در راستای معرفی ظرفیت ها، دستاوردها و توانمندی های حوزه علمیه خواهران، نشستی نیز با نمایندگان مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار و همچنین طرح دیدار با علمای بلاد استان ها را نیز آغاز نموده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha