پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام محمدعلی سالاری

حوزه / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر برای مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام محمدعلی سالاری امروز در نشست کمیته مراسم ستاد گرامی داشت دهه مبارک فجر استان اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی کمر همت بسته و سعی دارند تا از تمام فرصت ها و بسترها برای کم اهمیت جلوه دادن خدمات نظام و انقلاب استفاده کنند لیکن ما باید از فرصت ها و ایام الله برای مقابله با این توطئه دشمنان بهترین استفاده و بهره را ببریم.

وی با تاکید بر  انتقال و تبیین آثار و برکت های انقلاب اسلامی به بهترین نحو ممکن به نسل سوم و چهارم انقلاب افزود: فاصله بین نسل امروز و نسل های گذشته و انقلاب مشکلاتی را برای نظام ایجاد می کند که مسئولان باید در حوزه آگاهی بخشی و نشر این ارزش ها و بیان حقایق آن دوران تلاش کنند.

حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی باید به خوبی درجریان مسائل، مشکلات و همچنین زحماتی که برای به پیروزی رسیدن این انقلاب کشیده شده قرار بگیرند زیرا آنها روزهای قبل از پیروزی انقلاب را به خوبی درک نکرده واطلاع چندانی از وضعیت اسف بارو نا به سامان کشور در زمان طاغوت ندارند.

وی همچنین با بیان اینکه امروز نگاه ها به سمت ایران اسلامی است، اظهار داشت: حضور پرشور و باشکوه مردم ایران اسلامی در صحنه های مختلف در نگاه بین المللی تاثیر می گذارد و دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان ناامید خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بر مشارکت پرشور مردم در آیین های مناسبتی ایام الله دهه فجر تاکید کرد و گفت: وظیفه شرعی، اخلاقی، دینی، وجدانی تک تک ما است تا ایام الله ها را گرامی بداریم زیرا که مدیون خون شهدا، امام خمینی (ره) و ملت ایران هستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha