پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمدرضا صالحیان- مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان

حوزه/ حجت اسلام والمسلمین صالحیان با تاکید برحضور مسئولین در نمازهای جمعه، ابراز داشت: با توجه به اینکه نماز جمعه زمینه ساز وحدت بین مردم ومسئولین است، شرکت مسئولان دراین مراسم عبادی وسیاسی باید پررنگ باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحیان، ظهرامروزدرگردهمایی ائمه جمعه شهرهای آران و بیدگل در محل ستاد نماز جمعه این شهرستان، گفت: شورای سیاست گذاری ائمه استان اصفهان به دنبال رفع مشکلات  مصلا های نماز جمعه شهرستانهای این استان می باشد .

 وی با اشاره به فعالیت های چشمگیر و توسعه امکانات برگزاری نمازجمعه در شهرهای آران و بیدگل، ابوزیدآباد، نوش آباد و سفید شهر توسط ائمه جمعه، شهرداران وخیرین این شهرها، ادامه داد: شورای سیاست گذاری ائمه استان به سهم خود در هر شهری که نیاز به امکانات باشد، درحد توان کمک می کند .

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جنعه اصفهان با تاکید بر ساخت مصلای فرهنگی و دینی جامع نمازجمعه ودرخورشان شهرستان آران و بیدگل، گفت: با توجه به اینکه شهرستان آران و بیدگل با داشتن امامزادگان زیاد وعشق خاصی که مردم این شهرستان به اهل بیت(ع) دارند و یکی از برجسته ترین شهرهای دینی و حسینی (ع) ایران محسوب می شود، باید مصلای نماز جمعه درخور شأن این شهرستان ساخته شود.

حجت اسلام والمسلمین صالحیان با تاکید برحضور مسئولین در نمازهای جمعه، ابراز داشت: با توجه به اینکه نماز جمعه زمینه ساز وحدت بین مردم ومسئولین است، شرکت مسئولان دراین مراسم عبادی وسیاسی باید پررنگ باشد.

لزوم همکاری مسئولان در توسعه و تجهیز مصلی ها

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی، امام جمعه آران و بیدگل نیز در این گردهمایی با اشاره به جایگاه مهم عبادی سیاسی نماز جمعه، خواستارهمکاری بیشترمسئولین درتوسعه و تجهیز مصلی های نماز جمعه شد.

نماز جمعه فارغ از نگاه های حزبی و گروهی محور وحدت باشد

ابوالفضل معینی نژاد، فرماندار آران و بیدگل نیز به حضور باشکوه مردم شهرهای این شهرستان در نمازهای جمعه اشاره کرد و گفت: نماز جمعه  باید فارغ از نگاه های حزبی و گروهی محور وحدت وهمدلی باشد .

وی از اعلام آمادگی فرمانداری این شهرستان برای توسعه و ساخت مصلی های نماز جمعه  اشاره  کرد و افزود: علی رغم این که در شرایط  تحریم و شکلات اقتصادی قرار داریم می توانیم از ظرفیت بالای خیرین شهرستان استفاده بهینه را در زمینه های مختلف داشته باشیم.

برپایه این گزارش، دراین گردهمایی ائمه جمعه شهرهای آران و بیدگل، نوش آباد، سفید شهر و ابوزیدآباد با ارائه گزارشی ازفعالیت های دینی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی  وعمرانی در ستادهای نمازجمعه، خواستار رفع مشکلات پیش رو شدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha