پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
غلامرضا حقایق پور

حوزه / مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: تلاش همه مسئولان باید این باشد که راه و روش شهدا به خصوص شهدای روحانی را به عنوان بهترین سبک زندگی در سطح جامعه ترویج دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، غلامرضا حقایق پور، امروز در نشستی با مدیر حوزه علمیه قزوین، اظهار کرد:  تلاش همه مسئولان باید این باشد که راه و روش شهدا به خصوص شهدای روحانی را به عنوان بهترین سبک زندگی در سطح جامعه ترویج بدهند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح سپاس و دیدار مستمر با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، گفت:  دیدار با این خانواده‌های شهدا نبایستی منحصر به کارکنان بنیاد و مسئولان باشد و باید تلاش کرد تا عموم مردم نیز با خانواده‌های شهدا و ایثارگران دیدار داشته باشند تا آنها با سبک زندگی شهدا آشنا شده و از سیره فرزندانشان درس بگیرند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین با بیان اینکه خانواده‌های شهدا بهترین عزیزانشان را در راه دفاع از مرز و بوم میهن اسلامی تقدیم کردند،  عنوان داشت: امروز آحاد جامعه باید قدردان ایثارگری‌های این خانواده‌ها باشند و از آنان تکریم کنند.

حقایق پور، خدمت رسانی به ایثارگران را افتخار دانست و گفت: ایثارگران و خانواده های شهدا که سرمایه های معنوی کشور محسوب می شوند، مایه افتخار جامعه و میراث داران انقلاب اسلامی هستند.

وی با تأکید بر این که پاسداری از خون شهدا تکلیف مهم ملی و شرعی است، تصریح کرد: اگر می خواهیم به وظیفه خود به انقلاب، امام و رهبری عمل کنیم باید ادامه دهنده همان مسیر ارزشمند شهدا باشیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین با بیان این که خدمت به خانواده شهدا  و ایثار گران و تکریم آنان رسالت همگان بوده و مایه افتخار است، عنوان داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی اقتدار و عظمت خود را مرهون خون شهدا ، ایثارگران  و فداکاری خانواده این عزیزان است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha