شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با بیان اینکه قاچاق کالا خطر بزرگی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی است، گفت: ازآنجایی‌که قاچاق کالا تمام معادلات در تولیدات و منافع داخلی را به هم می‌ریزد، لازم است بسیار سخت و جدی با این مسأله مقابله کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در نشستی با رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اظهارداشت: برای جدیت در امر اقتصاد مقاومتی باید مشاغل خانگی را در شهرها و روستاها پیگیری کرد و انواع تولیدات دامی، باغی و طیور را در روستاها به راه انداخت.

وی با تأکید بر اینکه دستاورد اقتصاد مقاومتی اشتغال جوانان کشور است، گفت: اگر می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی را در عمل پیاده‌سازی کنیم، باید به مشاغل خانکی و کوچک توجه ویژه شود و از تولیدگران داخلی حمایت نمود.

امام‌جمعه اهواز، دیگر عامل مهم و پیش برنده اهداف اقتصاد مقاومتی را مقابله قاطعانه با قاچاق کالا و ارز توصیف کرد و افزود: پایداری اقتصاد مقاومتی مشروط به مقابله قاطعانه و سرسختانه با قاچاق ارز و کالاست که باید همه دستگاه‌ها، بدان پایند باشند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در ادامه با بیان اینکه قاچاق کالا خطر بزرگی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی است، اظهارداشت: ازآنجایی‌که قاچاق کالا تمام معادلات در تولیدات و منافع داخلی را به هم می‌ریزد، لازم است بسیار سخت و جدی با این مسأله مقابله کرد.

آیت‌الله موسوی جزایری، ضمن ابراز خرسندی از اجرای برخی طرح‌های عملیاتی برای تقویت کسب‌وکارهای کوچک در خوزستان، گفت: خوزستان باید طرح‌های عملیاتی در روستاها و شهرها در مقوله‌های جداگانه به کشور ارائه دهد؛ چراکه تا به امروز این استان محروم پیشرفت‌های قابل‌توجهی را این خصوص داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در پایان با اشاره به نرخ زیاد سودهای بانکی، تصریح کرد: با سودهای رایج در بانک‌ها نمی‌توان به‌راحتی در مسیر پیش رفت و حمایت از کسب‌وکارهای کوچک حمایت کرد؛ اما در خوزستان، با پیگیری‌هایی توانستیم با سودهای بسیار کم این طرح‌ها را عملی سازیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha