جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهادت یک مرد فلسطینی شهادت‌طلب در نزدیک طولکرم

حوزه/بعد از ظهر روز سه شنبه یک مرد شهادت‌طلب فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در شمال کرانه باختری به شهادت رسید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از imemc، ساعت‌ها پس از اینکه نظامیان صهیونیستی یک نوجوان فلسطینی را در بیت لحم به شهادت رساندند، بعد از ظهر سه شنبه نیز یک مرد فلسطینی را به ضرب گلوله در موانع نظامی غرب طولکرم در بخش شمالی کرانه باختری به شهادت رساندند.

به گفته منابع پزشکی فلسطینی این مرد 44 ساله ندیل داوود مهدوی از اهالی منطقه شویکا در شمال طولکرم بود.

نظامیان ارتش اسرائیل مدعی شدند که این مردم فلسطینی قصد عبور از موانع جاده‌ای را داشته و قبل از اینکه سربازان به سوی او تیراندازی کنند قصد چاقو زدن به آن‌ها را داشته است.

ویدئوی حادثه نشان می‌دهد که زمانی که او هنوز پشت تیرک قرار داشته نظامیان یک بار به سمت او تیراندازی کرده‌اند. سپس او به سمت نظامیان حرکت کرده و آن‌ها چندین بار دیگر به سمت او تیراندازی می‌کنند و زمانی شروع به دویدن می‌کند تیر خلاص را شلیک می‌کنند.

روز گذشته همچنین نظامیان صهیونیستی یک جوان 17 ساله فلسطینی به نام قاصی القصی حسن العمور را در جنوب بیت لحم به شهادت رساندند.

یک ویدئوی گرفته شده توسط هشام ابو شقره یک روزنامه نگار فلسطینی خبرگزاری آناتولی ترکیه نشان داد که سربازان نوجوان فلسطینی به شدت زخمی شده را روی زمین کشیده و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده که سرانجام در اثر جراحات وارده وقایقی بعد جان می‌دهد.

لازم به ذکر است که نزدیک به یک سال پیش یک روزنامه نگار به ضرب گلوله سربازان اسرائیلی در شمال بیت لحم به شهادت رسید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha