پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد حسین مختاری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مختاری از اساتید حوزه علمیه قم، محمد مجتهد شبستری را به مناظره دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری از اساتید حوزه و رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی در نامه ای از آقای محمد مجتهد شبستری برای انجام مناظره دعوت کرد که متن این دعوتنامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ادْعُ إِلى سَبيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَ الْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَ جادِلْهُمْ بِالَّتي هِيَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّكَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبيلِهِ وَ هُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدين»        «سوره مبارکه نحل آیه 125»

در روزهای گذشته جناب آقای محمد مجتهد شبستری مراجع عظام تقلید را به مناظره فراخوانده است. در این میان برخی از اندیشمندان حوزوی نیز برای مناظره اعلام آمادگی کرده اند.

از آنجا که پرسش های وی ناظر به بحث های هرمنوتیکی است و اینجانب در این عرصه در دانشگاه دورهام انگلستان به تحصیل در مقطع دکتری پرداخته ام و همچنین سالیانی است در حوزه مقدسه قم به تدریس خارج فقه و اصول می پردازم، آمادگی خود را برای مناظره در محافل آکادمیک و علمی اعلام می دارم.

بدیهی است پرسش های مطروحه توسط ایشان، جزو دلمشغولی ها جدی بنده بوده و پیشینه آموزشی، پژوهشی و آثار منتشره اینجانب، ناظر به سوالات مطرح شده، گواه بر این است که این آمادگی فقط برای بیان و تبیین حقیقت است و لا غیر.

حوزه علمیه قم

محمد حسین مختاری

۹۵/۱۰/۲۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha