جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گفتمان دینی

حوزه / کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این گفتمان‌های دینی در ایام‌الله دهه مبارک فجر در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛  فرح طالعی کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، صبح امروز در جلسه کمیته هیات مذهبی و تشکل‌های دینی مردمی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های بزرگداشت سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی تأکید کرد.

طالعی با اشاره به نقش ویژه بانوان در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی گفت: اکنون نیز در سی و هشتمین بهار انقلاب باید از ظرفیت‌های موجود در تشکل‌های بانوان جهت تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در سطح خانواده‌ها و به دنبال آن در سطح جامعه استفاده کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سی و هشتمین بهار انقلاب گفت: برگزاری گفتمان‌های دینی باهدف تبیین جایگاه انقلاب و دستاوردهای آن در بین نسل جوان از مهم‌ترین برنامه‌های این واحد است.

طالعی اذعان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این گفتمان‌های دینی در ایام‌الله دهه مبارک فجر در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه استان برگزار می‌شود.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: اعزام  مبلغه به برنامه‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه بانوان در سطح مساجد و تکایا از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha