شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی اعدام سه جوان انقلابی بحرین بدست عوامل استکبار را محکوم کردند و گفتند: آل سعود و حکام بحرین همه ساخته اسرائیل و آمریکا هستند، باید درمقابل برنامه ضد انقلابی آنها بیدار وهوشیاری بود.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار طلاب و فضلای کردستانی مقیم حوزه علمیه قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزارشد، با بیان این که تفقه دردین و شناساندن اسلام ناب به جهانیان از همه مباحث مهمتر و نیاز اساسی امروزحوزه است اظهارداشتند: طلبگی نعمت بزرگ است که باید قدرآن را دانست، طلبگی نیازمند به عواملی چون اخلاص، تقوا، اراده قوی، همت بلند و  رسیدن با بالاترین درجات اخلاق، نظم و قوی شدن در علوم پایه حوزه است.

علم به وسیله اخلاص وتهذیب نفس، هویت پیدا می کند

این مرجع تقلید با بیان این که علم به وسیله اخلاص و تهذیب نفس، هویت پیدا می کند گفتند: جهاد و تبلیغ دو سلاح انبیاء الهی برای ابلاغ دین بوده، روحانیت که ادامه راه انبیاء الهی است، لازم است با این دو ابزار، دین را ترویج کند.

ایشان بر برگزاری کرسی درس اخلاق در حوزه  تاکیدکردند و آن را در شرایط کنونی جامعه ضروری دانستند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه  طلبه ای در فعالیت خود موفق است، ابتدا خود متخلق به اخلاق باشد، افزودند: تبلیغی اثر بخش و مفید است که گوینده و متکلم آن عامل به گفتار خود باشد.

 ایشان با تاکید برلزوم تربیت فقیه در حوزه، به هجرت طلاب به شهرها و روستا تاکید و از عدم هجرت برخی طلاب برای انتقال مفاهیم دینی انتقاد کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی بر انقلابی ماندن حوزه تاکید کردند و در ادامه سخنان خود اعدام سه جوان انقلابی بحرین به دست عوامل استکبار را محکوم نمودند.

ایشان گفتند:  آل سعود و حکام بحرین همه ساخته اسرائیل  و آمریکا هستند، باید درمقابل  برنامه ضد انقلابی آنها بیدار و هوشیاری بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha