جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور روحانیون در عملیات آزادسازی موصل

حوزه/ روحانیون حوزه در یگان های مختلف عملیات آزادسازی موصل حضور داشته و علاوه بر مبارزه و پیکار با داعش به تبلیغ دین و بیان احکام به ویژه احکام نماز و جهاد می پردازند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوذر العوادی عضو کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق در زمینه آخرین تحولات عملیات آزادسازی موصل گفت: با لطف خداوند متعال و عنایت امام زمان علیه السلام به همراه برادران روحانی خود و فضلا و طلاب حوزه علمیه در کنار سایر رزمندگان عراقی در حال پیشروی و آزادسازی موصل هستیم.

وی افزود: روحانیون حوزه در یگان های مختلف عملیات آزادسازی موصل حضور داشته و در کنار نیروهای ضد تررویستی و ارتش عراق در این عملیات شرکت کرده و علاوه بر مبارزه و پیکار با داعش به تبلیغ دین و بیان احکام به ویژه احکام نماز و جهاد پرداختند و کمک های موردنیاز رزمندگان را نیز به جبهه ها منتقل کرده و تقدیم مجاهدان نمودند.

العوادی ادامه داد: تا کنون محله ها و مناطق مختلف موصل از جمله الزراعی، الشرقیة، الجزائر و الرحمانیة آزاد شده اند و نیروهای عراقی خود را به مسجد جامع رسانده و از روحیه بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: مرقد و زیارتگاه حضرت یونس در موصل نیز از دست داعش آزاد شده، اما متاسفانه این مکان مقدس توسط تروریست ها تخریب شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha