پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جشنواره هنر آسمانی

حوزه/ پنجمین جشنواره هنر آسمانی در حالی به آخرین ساعات دریافت آثار نزدیک می شود که مستند، فیلم کوتاه و عکس بیشترین فراوانی را در میان آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، رمضانعلی بذرافشان دبیر اطلاع رسانی و ارتباطات پنجمین جشنواره هنر آسمانی با اعلام این خبر گفت: نگاهی به آمار آثار ارسالی به دبیرخانه نشان می دهد که مستند، فیلم کوتاه، عکس و فیلم بلند به ترتیب بیشترین درصد آثار طلاب شرکت کننده در جشنواره را به خود اختصاص داده است.

ویافزود: کاریکاتور، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، نگارگری، طراحی، فیلم نامه، نمایش نامه و بازی نامه از دیگر قالب هایی است که طلاب شرکت کننده، آثار خود را به جشنواره فرستاده اند.

دبیر اطلاع رسانی و ارتباطات پنجمین جشنواره هنر آسمانی یادآور شد: طلاب هنرمند همچنین مشارکتی فعال در بخش محورهای ویژه داشته اند که در این میان محور «هنر مطلوب انقلاب اسلامی» بیشتر مورد توجه شرکت کنندگان بوده است.

طلاب علاقه مند به شرکت در جشنواره هنر آسمانی تا 30 دی فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.honareasemani.ir اثر خود را ارسال کنند و یا با با مراجعه به دبیرخانه جشنواره به نشانی قم، خیابان 45 متری شهید صدوقی، بلوار شهید محمود اخلاقی پلاک 31 ، اثر خود را به صورت حضوری تحویل دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha