جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد برزگرپور

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان هرمزگان گفت: با انقلابی ماندن حوزه های علمیه و طلاب و روحانیون ، جامعه هرگز به انحراف کشیده نمی شود.

 به گزارش خبرنگار «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام محمد برزگر پور، عصر امروز  در جمع طلاب و روحانیون شهر بشاگرد؛ افزود: حوزه انقلابی باید بتواند در جامعه اثر گذار باشد به این معنا که بتواند در اجتماع تبدیل به محور شود و مردم حرف آن را بپذیرند.

 وی ادامه داد: طلبه و حوزه انقلابی باید بتواند ارکان، اهداف و دستاورد های نظام جمهوری اسلامی ایران را بشناسد و آن را برای جامعه تبیین کرده و به دفاع از آن بپردازد.

حجت الاسلام برزگرپور اذعان داشت: طلبه ی انقلابی باید در کنار مردم ودر راستای فرامین و بیانات مقام معظم رهبری  قدم بردارد و در جهت پیشرفت نظام اسلامی مطالبه گر باشد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان هرمزگان تاکید کرد: اگر حوزه های علمیه و طلاب و روحانیون انقلابی نباشند به بیان مقام معظم رهبری مدظله العالی در انقلاب اسلامی انحراف ایجاد می شود و طلبه با آسیب هایی همچون سستی در حرکت ، بی تفاوتی نسبت به نظام، پذیرش خواسته های دشمن و عدم مقابله با نقشه های دشمن مواجه خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha