سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام علی بهمنی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان صحنه گفت: روز غزه برای تمام آزادی خواهان جهان، نماد مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر استکبار جهانی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه ، عصر امروز حجت الاسلام علی بهمنی در جمع معاونان و طلاب شهرستان صحنه گفت : در تقویم رسمی کشور به علت سکوت جوامع جهانی در مقابل فجایع و کشتار مردم مظلوم غزه، 29 دی ماه به عنوان روزه غزه نامگذاری شده است .

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان صحنه افزود: رژیم جعلی و غاصب و تا دندان مسلح اسرئیل باور داشت که می تواند در مدت کوتاه جریان مقاومت حماس را سرکوب کند غافل از اینکه آنچه که موجب پیروزی یک کشور می شود توکل و استعانت از خداوند تبارک و تعالی است.

این استاد حوزوی عنوان داشت: این جنگ نابرابر همواره با سکوت جوامع جهانی و به اصلاح حقوق بشری  دنیا بالاخص حکام کشورهای عربی منطقه همراه بوده و است .

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) تاکید کرد: روز غزه مثل روز قدس؛ روزی است که می تواند فریاد مردم مظلوم غره را به گوش مردم جهان برساند.

حجت الاسلام بهمنی افزود: نبرد 22 روزه حماس و رژیم صهیونیستی در واقع بخشی از جنگ اعراب و اسرائیل بود که از 22 دسامبر 2008 آغاز شد و مدت 22 روز به طول انجامید اما در پایان با شکست مفتضحانه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل به پایان رسید.

وی اظهار داشت: در طول جنگ شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد طی قطعنامه ای که صادر کرد اسرائیل را متهم به نقض حقوق بشر و جرائم جنگی از جمله استفاده از فسفر سفید و هدف قرار دادن بیمارستان ها کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha