سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 کودک و نوجوان / بخش خواهران حرم حضرت معصومه

مسئول رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه سلام الله علیها از پذیرش روزانه ۱۰۰ کودک و نوجوان در قالب اردوهای دانش‌آموزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، برنامه‌های رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه (س) همزمان با ایام بهمن‌ماه متناسب با همین ایام برگزار می شود و اضافه بر اجرای برنامه‌های مناسبتی در رواق کودک و نوجوان، برنامه‌های حلقه‌های معرفت، کارگاه خلاقیت، مهدویت، رنگ‌آمیزی، پله‌پله تا بهشت، حلقه‌های فکری، دومینو، راز دایره‌ها و حلقه‌های مسابقات نیز در رواق کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش: در حال حاضر روزانه ۱۰۰  کودک و نوجوان در قابل اردوهای دانش‌آموزی، پیش‌دبستانی و نوجوانان در رواق موردپذیرش قرار می‌گیرند که استقبال مدارس از برنامه‌های رواق کودک و نوجوان به‌خصوص برنامه جشن عبادت به حدی زیاد است که تا پایان اسفندماه همه‌روزه حتی در روزهای پنجشنبه نیز در رواق پذیرش اردوهای مدارس انجام می‌شود.

در دهه فجر نیز برنامه‌های زیادی برای کودکان و نوجوان در نظر گرفته‌شده است که از جمله آنها برپایی نمایشگاه عکس، کارگاه‌های رنگ‌آمیزی و ساخت اریگامی با محوریت دهه فجر از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که برای کودکان و نوجوانان دختر در رواق کودک و نوجوان اجرا خواهد شد.

خاطرنشان می شود: کودکان و نوجوانان در دو نوبت صبح و عصر از برنامه‌های رواق کودک و نوجوان استفاده می کنند. استقبال کودکان و نوجوانان از برنامه‌های نمایش عروسکی رواق کودک و نوجوانان بسیار چشمگیر بوده و سعی شده در قالب این برنامه مهم‌ترین مفاهیم دینی و اعتقادی به کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده منتقل شود و برنامه «پله‌پله تا بهشت» نیز با محوریت آموزش مباحث اعتقادی به کودکان و نوجوانان در رواق کودک و نوجوان در حال برگزاری است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha