جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست اساتید مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با مسئولان حوزه خواهران / حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادق علم الهدی

حوزه/ نقش زنان در تعلیم و تربیت نسل فردای ما به مراتب مهم از نقش مردان است و باید برنامه ریزی مناسب تری در این خصوص صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادق علم الهدی امروز در نشست  اساتید مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با مسئولان حوزه علمیه خواهران، که در مرکز مدیریت حوزه خواهران در قم برگزار شد، با بیان این مطلب که نقش پررنگ طلاب خواهر در هدایتگری جامعه بسیار ملموس است، اظهار داشت:زنان بیشترین جمعیت کشور را در بر گرفته و نقش آنان به عنوان مادر و همسر بسیار پررنگ است.

وی ابراز داشت: تاریخ به نام مردان نوشته شده؛ اما نقش زنان در لایه لایه های آن وجود دارد و ما اگر طالب نسل تربیت شده هستیم، باید به نقش زن در خانواده ترتیب اثر بیشتر دهیم.

این استاد حوزه خاطرنشان ساخت: امروز بخش های گوناگون حوزه علمیه خواهران دارای انسجام مناسبی بوده که خوشحال کننده است.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با اشاره به دانش آموختگان حوزه علمیه خواهران، تصریح کرد: امروز درصد تلف شدن نیروهای خواهر دانش آموخته بالاست و باید برای آن فکری کرد.

وی بیان داشت: باید نهادهای مناسب برای بانوان شناسایی و این دانش آموختگان را جذب آنان کرد تا بتوانند نقش مؤثر خود را داشته باشند.

این استاد حوزه اظهار داشت: امروز دشمنان در نهاد زن و خانواده ورود کرده و دانش آموختگان حوزه علمیه خواهران می توانند مقابله مناسب داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی در پایان ابراز داشت: نقش زنان در تعلیم و تربیت نسل فردای ما به مراتب مهم از نقش مردان است و باید برنامه ریزی مناسب تری صورت بگیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha