پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام علی کارگر -اداره کل تبلیغات یزد

حوزه / معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: باید با برنامه‌ها نو و بدیع آرمان‌ها و اهداف انقلاب را برای نسل جوان تبیین کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد؛ حجت ‌الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد صبح امروز در جمع کارکنان این مرکز با اشاره به در پیش بودن سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی گفت: دشمنان قسم‌خورده این نظام و انقلاب در طول این سال‌ها همیشه به دنبال محدود کردن و خاموش کردن آتش انقلاب بوده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از ایام‌الله دهه فجر به‌عنوان فرصتی مناسب برای روشن نگه‌داشتن آتش و حرارت انقلاب در دل مردم به‌ویژه نسل جوان یاد کرد و اظهار داشت: در این ایام باید زحمات کشیده شده برای انقلاب و دستاوردهای 38 ساله نظام در سطح جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به اهمیت هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشن ها و مراسمات دهه فجر گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیدیم که ایران اسلامی نقطه امید کشورهای اسلامی و حتی ملل مستضعف جهان است و مایه افتخار جهان تشیع می باشد که این جز عنایت پروردگار نیست.

حجت الاسلام کارگر ادامه داد: دهه فجر امسال از حساسیت و شور نشاط بیشتری برخوردار است چرا که در ماه های نزدیک به انتخابات هستیم لذا حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات، دشمن را نا امید خواهد کرد و با سربلندی ملت ایران، برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور افزوده خواهد شد؛ در واقع دهه فجر فرصت و پیش زمینه مناسبی برای حضور گسترده مردم در انتخابات خواهد بود.

وی بر لزوم مشارکت عموم به‌ویژه تشکل‌های مردمی در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر تأکید کرد و گفت: هیات مذهبی و تشکل‌های مردمی باید با تمام ظرفیت برای برگزاری برنامه‌های باشکوه در این ایام برنامه‌ریزی کنند. تا بتوان با برنامه‌های نو و بدیع آرمان‌ها و اهداف انقلاب را برای نسل جوان بیان کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان با بیان ضرورت آشنا ساختن دانش آموزان با اهداف و آرمان های انقلاب خاطر نشان کرد : باید فضایی توام با شور و نشاط در مدارس حاکم شود و بر یاد و خاطره شهدای انقلاب و اهدافی که بنیانگذار کبیر انقلاب دنبال می کرد ، تاکید شود.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha