جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 405946
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
تشرف به اسلام

حوزه / یک جوان ژاپنی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از مشهد، دانشجوی مقطع دکترای زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فردوسی مشهد در حرم رضوی دین اسلام را برای خود برگزید و به این دین آسمانی گروید.

وی درباره تشرف خویش به دین اسلام گفت: من در رشته تاریخ هندوستان تحصیل می کردم و این رشته نیازمند این بود تا من زبان و ادبیات فارسی را به خوبی فرا گیرم.

اینو کوچی ادامه داد: همین امر باعث شد تا من به ایران بیایم و بدین‌ ترتیب با دین اسلام آشنا شده و فرهنگ آن را فرا بگیرم.

وی بیان کرد: من هم‌اکنون احساس بسیار زیبایی دارم و می‌دانم که به جهان جدیدی دعوت شده ام. این روز ارزشمند را روز تولد دوباره خود می دانم و در تمام لحظات زندگیم آن را هرگز فراموش نخواهم کرد.

«نیو تارا اینو کوچی» عنوان کرد: بسیاری از مطالعات بنده در مورد دین اسلام مربوط به دوران دبیرستان بوده، ولی چون در آن موقع، مصداق عملی برای این فرهنگ و دین را مشاهده نکرده بودم، نتوانستم آن را به طور دقیق درک کنم. 

وی افزود: پس از آمدن به ایران توانستم تا پیروان این دین ارزشمند را به خوبی از نزدیک ببینم و بدین‌ ترتیب با معارف ارزشمند و والای آن بیش از پیش آشنا شوم. 

لازم به یادآوری است؛ در پایان این مراسم به این تازه مسلمان از سوی مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی، گواهی تشرف به اسلام به همراه هدایای متبرک اعطاء شد و وی نام رضا را برای خود برگزید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha